Contribuţii la bestiarul fantastic: Henrik Isaksson Garnell

Standard

Henrik Isaksson Garnell produce deopotrivă lucrări sculpturale şi fotografice: construieşte părelnice noi forme de viaţă, printr-o combinaţie de materiale organice şi tehnologice. Posibilităţile par infinite în ceea ce se constituie ca un bestiar fantastic de creaturi hibride. Situat undeva între suprarealism şi concretism, Henri Isaksson face o demonstraţie a cât de permeabilă ne este imaginaţia din moment ce ne permite să recunoaştem în aceste fotografii specimene posibile. Prima reacţie nu este de a le nega, ci de a le descoperi, de a le cunoaşte.

Această prezentare necesită JavaScript.

6 răspunsuri »

  1. Imi place continutul acestui blog, am pierdut aseara ceva vreme, nu cred ca am omis ceva. “Creaturile hibride” ale lui Henrik Isaksson Garnell imi plac cel mai mult! Ma intereseaza daca lucrarea ta de sfarsit de facultate a avut o tema asemanatoare?
    Si ma mai intereseaza cum ai pus in blog slideshow-urile? Multumesc si felicitari pentru tot ceea ce ai postat!

  2. Saluuut, ma bucur ca iti place blogul, multumesc.
    Licenta mea nu a avut legatura cu arta contemporana, am studiat Literatura universala si comparata si teza mea a avut de-a face cu poezia modernista din sec 20. Mi-am cam schimbat interesele, e drept.
    Cat despre slideshow-uri, am dat upload photo, toate pozele erau salvate la mine in calculator si le-am incarcat deodata, apoi save, dupa care ai optiunile insert gallery sau insert slideshow.
    Sper sa te ajute 🙂

  3. Multumesc, am reusit! 🙂
    Potrivit reply-ul tau imi pun si mai multe intrebari:
    – la ce universitate ai terminat?
    – ai terminat doctoratul? pentru ca vorbeai de teza!
    – faci master la alta facultate?
    Imi cer scuze pentru curiozitate!

  4. hello 🙂
    am terminat literatura universala si comparata si o limba straina (eng) la facultatea de litere, univ bucuresti.
    sunt anul I la master, vbeam de disertatie – daca am zis pe undeva teza ma refeream la sensul de idee principala pe care imi propun sa o demonstrez.
    masteratul la care sunt inscrisa se numeste spectacol, multimedia, societate si e in cadrul cesi (centrul de excelenta in studiul imaginii).
    asadar sunt pe o traiectorie simpla: am terminat literatura universala, m-am inscris la cesi unde fac master sms si vreau sa fac disertatia asta.
    si stai linistit, nu ma deranjeaza sa-ti raspund la intrebari 🙂 sau sa raspandesc din misterele functionarii wordpress-ului – si eu bajbai de cele mai multe ori.

Lasă un răspuns

